Vecka 9 i bilder

 
Hej.
 
Tycker ni att det var lite tyst här förra veckan så har ni alldeles rätt för det var det.
Orsaken är den här...
 
 
och den här...
 
 
Vi var nämligen på flygande (eller mer springande kanske) fot och fotade bilder till årets sommarbroschyr som släpps några veckor efter påsk. Massor av prylar och pinaler som ska fraktas hit och dit. Massor av högar och påsar och lådor och röra och sen... till slut så blir det till snygga bilder i fotografens kamera. Lika fanastiskt varje gång för när man står där mitt i den värsta röran så är det inte utan att man känner sig lite tveksam ibland om det verkligen ska bli något.Men det blev det den här gången också. Vilken tur...!! :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer Andersson

Hej,
Jag undrar vem jag kontaktar om jag är intresserad av att arbeta i butiken vid Bromma Blocks?

Vänliga hälsningar
Jennifer Andersson

Svar: Hej Jennifer.Då kan du kontakta Anna Undhagen, butikschef på Village Bromma Blocks.
Kontaktuppgifter till butiken finns på hemsidan under knappen butiker.
Evelina Ahlgren

2013-03-06 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0