On the move

 
We are on the move.
 
Eller alltså huset står kvar, vi är kvar i det men inuti är det inte mycket som är kvar där det en gång var.
Här pågår just nu en omflyttning av digniteten enorm. De där uppe ska till mitten. Några på mitten ska upp.
De till vänster ska till höger. De mitt i ska till vänster. Någon på botten ska till mitten... Ja ni hör ju. Och det var ändå inte allt. Det ska bli intressant att se om alla kommer ihåg var de sitter när vi är klara med det här projektet. ;-)
 
 
Själv hittade jag iallafall till rätt plats (som fortfarande känns lite "fel" på grund av ovanan att sitta här) i morse men nu följer äventyret att få alla grejer att hitta till rätt ställe också. Och att inte blanda ihop dem med alla andras grejer som också är på vift lite här och där. Det kommer bli ett spännande slut på den här veckan, det känner jag på mig. :-)
 
 
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0