Äntligen lite finhöst

 
Efter de senaste veckornas helt galna regnande så har det äntligen, ÄNTLIGEN blivit lite finhöst.
I och med det visserligen frostig bilruta på morgonen och kkkkallllt, men hellre det än risken att snart utveckla gälar av allt vatten som fullkomligt forsat ner utan uppehåll.
 
Foto: Evelina Ahlgren
 
I morse fångade jag finhösten på bild. När jag kom till jobbet så låg dimman tjock över fälten intill och när solen gick upp så färgades dimman gyllene likt lava som flöt fram över marken. Så oerhört vackert att jag blev stående en bra stund nästan andäktigt tittade på detta naturens skådespel.
 
Hoppas ni kan njuta av finhösten där ni är också och hinner tanka lite sol och hög klar höstluft nu när tillfälle finns. Dagar som denna behövs i minnesbanken att kunna ta fram mitt i mörkaste vintern när solen känns oändligt långt borta.
 
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0