Fira far - fredag

 
Inte vet jag riktigt vilken dag jag var på eller vad min hjärna pysslade med för något i onsdags när jag skrev att det var tre dagar kvar till söndag... för det var det ju uppenbarligen inte. Men idag är det fredag och om man räknar med idag så är det TVÅ dagar kvar innan det är söndag, fredag och lördag. Nu hänger jag nästan med själv också. :-) 
 
Med det utrett så ska ni nu få dagens presenttips till pappa.
 
 
För pappan som ständigt är i farten och alltid vill ha kaffet med sig är supersnygga STHLM-GBG mugg med silikonlock den perfekta presenten. Hade inte pappan i denna familjen redan haft två stycken så hade han garanterat fått en på söndag.
 
I vår miljövänliga serie BAMBU hittar man dessa tuffa muggar som säljs i 4-pack och kaffeburken som passar perfekt till. Burken finns även som teburk om man har en tedrickande far.
 
Trevlig helg!
/Evelina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0