Krukor - vilken väljer du?


Vilket fantastiskt väder vi har! Soligt och varmt och alldeles ljuvligt. Jag har praktiskt taget bott ute i trädgården sedan i fredags och idag blev det utomhuslunch här på kontoret. Underbart!

På tal om trädgård och utomhusliv så har vi i år väldigt många snygga utomhuskrukor i sortimentet på Village. Väldigt många!! Alla är i zink och alla är fina så det är verkligen inte helt lätt att bestämma sig för vilken man tycker bäst om.

Jag med min grava beslutsångest får försöka sätta fart innan de säljer slut tror jag för det är annars ett väldigt vanligt problem för mig. När jag efter många om och men och hit och dit har funderat färdigt på vad jag vill ha i kollektionen och är redo att beställa så har det redan tagit slut... En klassiker. Men i år ska det inte bli så... hoppas jag... ;-)

Här nedan följer några smakprov på årets krukor och i din Villagebutik finns det ännu fler varianter att välja på, om du kan välja vill säga, annars går det ju bra att köpa en av varje... :-)

/Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0