Villageträff


I onsdags förra veckan hade vi Villageträff här i Horred med representanter från massor av Villagebutiker runt om i Sverige. Jag passade på att fota lite som ni ska få se.

När man ser bilderna nedan kan man ju tro att det enda vi gjorde under dagen var att äta.
(Jag blev helt full i skratt när jag skulle redigera bilderna och såg hur många matbilder det var. Det jag visar här är inte alla kan jag säga... :-)) Riktigt så var inte fallet men oj vilken god mat det var, och med tanke på alla matbilder var jag nog väldigt hungrig när jag började fota. :-)

Det är så kul att få träffa alla goa "Villagemänniskor" och prata med dem öga mot öga . Till Vardags hörs vi mest över telefon så det känns fint att emellanåt få se dem "på riktigt" och ge dem en kram.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0