Ljus i vårt hus


Måste säga att jag i år har lite torka på adventsljusstakefronten. Det känns som om jag gjort det mesta redan. Traditionellt, grafiskt, tufft, gulligt, blockljus, kronljus, värmeljus...

Men, men något ska väl trollas fram i år också, det gäller bara att leta fram inspirationen. Den har ju varit lite undanskuffad det senaste i och med fotningen av vår- och sommarkatalogen. Adventsljus och sommarfeeling är inte de allra bästa vänner, i mitt huvud i alla fall.

Men som en uppmuntran då, till mig och om det finns någon annan där ute som har lite svårt att hitta inspirationen så kommer här några tips som hjälp på traven. Håll till godo.











Alla ljusstakar, ljusfat och dekorationer (utom kvistar och kottar) hittar ni så klart på Village.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0