...och det här är bloggaren.


En liten presentation av bloggaren kan kanske vara på sin plats såhär i Villagebloggens ringa begynnelse.
Evelina heter jag som till största delen kommer att förse er med nyheter här på bloggen och så här ser jag ut snett bakifrån när jag modellar för den nu aktuella Villagekatalogen. (Sådant man får räkna med att "tvingas" göra när man jobbar här ;-) )


Foto: Fotograf Jenny Blad

Jag är alldeles lagom gammal, har man, tre pojkar, villa och Volvo och klarar mig inte utan te och kreativitet i alla dess former. Här på Village jobbar jag till största delen med kommunikation av olika slag. Kommunikation via trycksaker, web och kundklubb till exempel och nu har jag alltså fått den stora äran att blogga också.
Jättekul tycker jag som bloggat länge privat. Lyx att få syssla med ett av sina fritidsintressen även på jobbet...

Jag ser mycket fram emot att få visa er vad vi pysslar med här på HK och ute i butikerna, förse er med lite tips och trix och massa annat kul. Och så klart vill vi gärna höra från er. Vad är ni nyfikna på och vill läsa om här? Kommentera gärna så vi får veta vad ni tycker och tänker. Det är bara att klicka till här nedanför och göra din röst hörd!

Kommentarer
Postat av: Yenny

Älskar village butikerna men har alldeles för långt till närmaste butik ( 16 mil). Har hört ryktesväg att det kommer starta en webshop? Är det sant??

2011-08-27 @ 21:04:13
Postat av: Evelina/Village HK

Jaa du Yenny, vem vet... ;-)

Du får helt enkelt hålla utkik här på sidan i höst så får vi se vad som händer.

2011-08-29 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0